I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 2 September 2011

raya raya raya

lama gak aku x update blog ,
bosanx2 nie aku nak bercerita la sikit ,
ramadhan da pergi meninggal kan kita dah ,
yang hadir syawal n spm pulak :(
syawal tu kira okay ,nie spm nie yang aku risau .
takot la .mana la tak takot kan .tanye adek aku yang upsr tu pun dia takot .
tape2 usaha tangga kejayaan .
aku nak story sikit time raya ari tu .
dipagi hari raya ari tu .
aku sempat mintak maaf dekat ibu n ayah aku tau .
yela aku kan bnyk buad salah dengan dia orang .
time tu aku nak nangis da korang tau .
mana tak nya .malam sebelum raya kan ramai keluar .
aku pun nak keluar lha .
ikot membe2 kan dia tak bg pakai moto .
mana tak meradang aku .smpai ke pagi je 
ttbe dia dtg kat aku bg duit raya ,
aku pun salam n mntk maaf la 
siap bg duit lebih buad tuang mnyk n bg kunci motor
mana tak sedih aku .
:"( 
raya ke2 aku da start jalan2 da .
nan membe la ape lagi .
aku ade keluar hangout nan budak sewel nie tau .
best gila lha dia belanja aku makan kat secret resipi .
mula2 aku x nak 
coz segan kan .abis dia da potpet2 aku pun follow je la.
da la mahal .ish3
tape2 dia anak orang kaye lha kan 
nset aku pun dia betol kan
rokok pun dia beli kan .mnyk motor
jangan cakap ar .siap bagi rm10 lagi buad tuang mnyk.haha
mntk lebih kedekut :P
pape pun the best ar .
kita tak couple just membe romantik gitu .haha
suap2 kek lagi .
ha ? nie aku nak g tau .aku ade suka kat dak sorg nie 
da lama da.just akak angkt aku je tau .
tapi dia da berpunya .
aku happy dalam kesdihan lha tngok dia bhgia.
aq lagi suka tngok dia bhgia biar aku merana .
pelik kan aku nie .
tape2 perempuan bukan seekor .
banyak lagi kut.
k.la kawan2 aku nak tidur da.yela kang petang uma aku buad open house
tak terbangun aku lak t .pape pun korang dtg la t ekh.
seee u again .huahua :)

No comments:

Post a Comment