I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 28 August 2011

selamat hari raya :)

arghh ,ramadhan semakin menjauhi kita.
syawal juga bakal menjelang.
nampak nya tahun nie puasa macam xde je kan.
ckp je mcm xde.haha
puasa aku xfull gak.
maklum lha ade setan2 kat skola tu .
haram aku nak puasa.asl nak puasa je.balik sekolah mesti beli air nan nasi lemak .
huahua .kantoi pulak .
korang da beli baju raya belum.
aku da tau .bukan nak kerek.haha
seluar pun da .songkok da .baju da.
best nya.taun nie pakai baju baru.haha
macam sebelum2 nie aku xpakai baju baru lak.
.allhamdullilah la rezeki ayah aku ade.dapat la adek beradik aku pakai baju baru
seluar baru .
tape2 taun nie je aku last skola .pas tu cari kija lak .n sambung belajar .
n support mak bapak aku n adek2 aku yg masih berskola tu .
pape pun selamat hari raya tau .
kalau sape2 yang mengenali diri aku nie .jemput2 datang rumah
kalau ramai2 terpaksa la aku suruh mak aku masak taun nie.
huhu .tak kan nak bg korang tale kuih raya je kut.kecian <3
k.la penat da menaip nie.dengan tak cukup tidur aku .
tadi baru beli songkok baru.
ramai gila ar kat tc .menyesal lak pergi sana .
last2 beli kat tamana jugak.haha 
k.la tilam da panggil aku tu .
assalamualaikum.
hihihi
salah silap aku mohon maaf tau.

No comments:

Post a Comment